czwartek, 12 marca 2015

Zaczynamy

Mnini:

-minimalistycznie (technicznie, przejrzyście, prosto tak jak lubię;))
-mini poziom półki cenowowej (postaram się pokazać, że dobry efekt wcale nie wymaga drogich rzeczy)
-mini poziom umiejętności (jestem totalną amatorką, mój "warsztat" opiera się jedynie na własnych eksperymentach, nie traktujcie nieczego co tu zobaczycie za konkretne wytyczne, ponieważ to tylko moje własne proste sposoby)

Mania 
(a w zasadzie 3 moje największe maniakalne pasje):

-makijaż
-kosmetyki
-rękodzieło

Minnie:

-jestem tylko szarą myszką;)
-przekaz będzie prosty jak Disneyowska kreska
-jak to w bajkach - kolorów nie braknie


Zapraszam na pierwszego w moim życiu bloga. Nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie więc początki będą nieporadne, mam jednak nadzieję, że z czasem będę się rozwijać. Główną tematyką jaką mam zamiar się zajmować będą tutoriale makijażowe, mini recenzje kosmetyczne, techniczne porady odnoszące się do makijażowych kategorii oraz odrobinkę radosnej twórczości;) 

Buziaczki, Minnie;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz